شرکت های باربری چگونه هستند؟

شرکت های باربری چگونه هستند؟

 

 

 

ترابری در تبریز ترابری شهرام ترابر :

 

شرکت های باربری ، یعنی شرکت هایی که حمل و نقل وسایل شما را از مکانی به مکان دیگر انجام می دهند که به دسته های مختلفی تقسیم می شوند :

شرکت های بین المللی حمل و نقل

که کالا و وسایل را از کشوری به کشور دیگر حمل می کنند.

شرکت های حمل و نقل داخلی(حمل و نقل کالای داخلی)

برای حمل کالا و وسایل راه های مختلفی مانند : دریا ، راه آهن، جاده وجود دارد که شما با توجه به مسافتی که در پیش دارید می توانید یکی از این روش ها را برای حمل و نقل وسایل خود انتخاب کنید.(شما عزیزان برای آگاهی بیشتر می توانید با مشاوران ما در بخش پشتیبانی تماس حاصل فرمایید.)

وظایف شرکت های باربری چیست؟

ارائه مشاوره مناسب به مشتریان برای جابجایی اثاثیه منزل

اولین وظیفه یک شرکت باربری خوب این است که تمامی اطلاعات لازم برای پروسه اسباب کشی را در اختیار مشتریان قرار دهد و درباره حمل بار به شما توضیح دهد.

هزینه دقیق باربری

هزینه باربری با توجه به بار شما و اقلامی که جابجا می شود باید به صورت دقیق محاسبه شود همچنین هزینه های متغیر و جانبی را نیز به اطلاع شما برسانند تا شما بدانید هنگام اتمام کار چه مبلغی را باید پرداخت کنید.(برای آگاهی بیشتر میتوانید به مقاله نرخ باربری اثاث منزل مراجعه نمایید.)

مشاوره برای تعیین روز و ساعت اسباب کشی

انتخاب روز و ساعت مناسب جابه جایی نقش مهمی در سهولت و کاهش هزینه های اسباب کشی شما دارد. شرکت خدمات اسباب کشی با توجه به تجربه خود در این زمینه می تواند مشاوره خوبی برای تعیین بهترین زمان باربری به شما بدهد.

راهنمایی برای انتخاب ماشین باربری

هر ماشین باربری خصوصیات متفاوتی دارد که با توجه به بار شما باید انتخاب شود و یک شرکت باربری مورد اعتماد، باید با توجه به حجم و وزن بار شما مناسب ترین ماشین برای اسباب کشی را به شما پیشنهاد دهد. مناسب ترین ماشین برای اسباب کشی کامیونت مسقف فلزی است که دیواره کابین آن با موکت و یا سایر مواد عایق است. برای بارهای صنعتی با توجه به فلزی بودن کابین(سنگین شدن بیش از حد)، کامیونت کابین فلزی اصلا مناسب نیست.

مشاوره برای تعداد کارگر

انتخاب تعداد کارگر مناسب نقش زیادی در سرعت جابه جایی و در نتیجه هزینه های باربری شما دارد. اتوبار باید با توجه به میزان بار شما و تعداد طبقاتی که باید بار جابه جا شود، تعداد کارگران کافی برای جابه جایی را به شما اعلام کند. استفاده از تعداد کارگران ناکافی سبب افزایش زمان اسباب کشی و با توجه به ساعتی بودن هزینه کارگر اسباب کشی، شما پول بیشتری برای کارگر حمل بار می پردازید. همچنین به دلیل خستگی بیش از حد کارگران(فشار زیاد به دلیل عدم کارگر کافی) ممکن است اثاثیه شما حین جابه جایی آسیب ببیند.

عدم تاخیر در اعزام نیروی باربری

سر وقت انجام شدن اسباب کشی بسیار مهم است و تاخیر در آن باعث بهم ریختن برنامه های شما می شود بنا براین لازم است برای روز اسباب کشی برنامه ریزی و از محل کار مرخصی بگیرید شرکت باربری برای اسباب کشی موظف است سر موقع و بدون تاخیر نیروهای خود را به محل مورد نظر اعزام کند.

جابه جایی ایمن و بدون خسارت

قطعا برای شما مهم است که اثاثیه منزل شما سالم و بدون کوچکترین شکستگی، فرو رفتگی و یا هرگونه آسیبی به خانه جدید شما برسد. موارد زیادی مشاهده شده که لوازم منزل حین جابه جایی دچار آسیب شده اند. شرکت خدمات اسباب کشی متعهد به سالم رسیدن بار شما و همچنین جلوگیری از خطرات دیگر از جمله سرقت است.

دریافت وجه طبق توافق قبلی

شرکت باربری موظف است در هنگام تسویه حساب، همان مبلغ اولیه را که به شما اعلام کرده از شما دریافت کند. آنها حق دریافت هیچ هزینه اضافی مانند انعام و … را از شما ندارند.

استفاده از نیروهای فنی متخصص

شرکت باربری موظف است برای اسباب کشی شما از این نیروهای حرفه ای و مجرب استفاده کند.

همچنین لازم است مهارت هایی نظیر بسته بندی لوازم منزل، باز و بسته کردن لباسشویی، یخچال ساید، ماشین ظرفشویی، لوستر، باز و بسته کردن تخت و … را بلد باشند و کارگران باربری باید به آنها مسلط باشند. البته این خدمات در صورت درخواست مشتریان انجام می شود.

رعایت اصول و اخلاق کاری شرکت باربری

شرکت های باربری موظف هستند اصول و اخلاق کاری حرفه ای را رعایت کنند . گاهی دیده شده که با توجه به ساعتی بودن هزینه باربری، به عمد اتلاف وقت انجام می شود. اقداماتی نظیر دیر حرکت کردن، عبور از مناطق پرترافیک، تاخیر در بارگیری و تخلیه صورت می گیرد تا هزینه بیشتری را از مشتری دریافت کنند. یک اتوبار مطمئن، متعهد به انجام اسباب کشی در کمترین زمان ممکن در عین ایمنی است.

 

 

و تمام .

 

ترابری در تبریز ترابری شهرام ترابر .

بیشتر بدانید :

ترابری در تبریز :

حمل و نقل ترکیبی چیست :

قانون های دسترسی به شبکه حمل و نقل ریلی :

بارنامه هوایی :

بارنامه زمینی :

بارنامه ریلی :

اسیب شناسی حمل و نقل هوایی :

اشنایی با کالای وادراتی از المان:

محدودیت حمل هوای کالای خطرناک:

 

 

 

 

 

بالا
error: Content is protected !!