تبریز

ترابری در تبریز

ترابری در تبریز :

 

 

ترابری در تبریز شهرام ترابر :

 

حضور در قطب صنعت ایران یعنی تبریز باعث به وجود اومدن بزرگترین شرکت ها و این خطه از ممکلت عزیزمان شدن و طبع  ان بزرگترین ترابری ها در این شهر به وجود امده اند .

ترابری در تبریز

ترابری در تبریز

خدمت رسانی :

شهرام ترابر تبریز یکی از بزرگترین و حرفه ای ترین ترابری ها در کلان شهر تبریز است که تا در راستای خدمت رسانی به مردم عزیزمان فعالیت نمایند .

شهرام ترابر یکی از بزرگترین شرکت های ترابری در تبریز است که با بهره گیری از مدیران مجرب و کاربلد خود و همچنین با تحربه  بیش از 40 سال در امر ترابری به کمک شرکت ها و سازمان ها برای حمل و نقل راخت پرداخته است .چ

اتابک گلعذاری

اتابک گلعذاری

 

شهرام گلعذاری

شهرام گلعذاری

تاریخچه :

ترابری در تبریز ریشه چند هزار ساله دارد حضور تبریز در مسیر راه ابریشم از دیرباز این نقطه از ایران عزیزمان را راه کار های تبادل یا همان ترابری اشنا کرده است .

شهرام ترابر تبریز در سال 1368 با عنایت پروردگار و با بهره گیری از شور و علاقه مدیران شرکت برای خدمت رسانی به مردم شریف و بزرگوار ایران که همیشه لایق بهترین ها بوده اند با نام کاوه بار تاسیس شده که در راستای خدمت به حمل و نقل آسان و سریع و امن فعالیت نماید .

ترابری در تبریز  حال با نام شهرام ترابر اجین شده است .

 

ترابری در تبریز

ترابری در تبریز

شهرام ترابر تبریز :

شهرام ترابر با داشتن بیش از 100 نمایندگی فعال در کل ایران به یکی از بزرگترین شرکت های حمل و نقل ایران تبدیل شده است .

شهرام ترابر تبریز با داشتن بیش از 4 نمایندگی فقط در شهر تبریز و 12 دستگاه کامیون ملکی به نام شرکت شهرام ترابر باعث سهولت کار برای مشتریان خود در شمال غرب کشور شده است .

ترابری شمال غرب کشور حال به داشتن شرکت و مدیران مانند شهرام گلعذاری افتخار می کند .

 

 

 

 

 

 

بالا
error: Content is protected !!